Ο περισσότερος κόσμος δεν μπορεί να διακρίνει διαφορές ανάμεσα στο Call of Duty και στο Battlefield. Μπορεί, δηλαδή, οι gamers να διαφωνούν αιώνια και να στηρίζει ο καθένας την προτίμησή του, αλλά η πλειονότητα των ανθρώπων δεν πιστεύει πως υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάμεσά τους.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η εταιρεία αναλύσεων The Center of Brand Analysis, διά στόματος του ελληνικής καταγωγής Stephen Cheliotis. Ο Cheliotis, μάλιστα, υποστηρίζει ότι η ευρεία αδυναμία του κοινού να ξεχωρίσει το ένα παιχνίδι από το άλλο είναι ενδημική σε όλο τον κόσμο των παιχνιδιών, στον οποίο τα εμπορικά ονόματα παλεύουν να ξεχωρίσουν: "Πέρα από τους αληθινά γνώστες gamers υπάρχει μεγάλη σύγχυση με τα διάφορα είδη παιχνιδιών. Όσοι παίζουν στον ελεύθερο χρόνο τους ή δεν ενδιαφέρονται με τόσο πάθος όσο οι πραγματικοί γνώστες, έχουν την τάση να κατατάσσουν τα παιχνίδια σε μία και μοναδική κατηγορία. Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος γνωρίζει τι ακριβώς είναι το Call of Duty και τι ακριβώς είναι ένα άλλο παιχνίδι της ίδιας κατηγορίας. Δεν ξεχωρίζουν με σαφήνεια. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει πρόβλημα με την εμπορική ονομασία του παιχνιδιού. Ο τίτλος δεν μπορεί να ξεχωρίσει ανάμεσα στους υπόλοιπους για τον μέσο gamer."
Και καταλήγει: "Αν σκεφτείτε ότι η βιομηχανία των games είναι μεγαλύτερη από αυτήν της μουσικής και του κινηματογράφου, αυτή η διαπίστωση εκπλήσσει. Ναι μεν τα παιχνίδια έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον περισσότερων ομάδων με διαφορετικά δημογραφικά χαρακτηριστικά, αλλά εξακολουθούν να κατατάσσονται στο ίδιο είδος παιχνιδιών γι' αυτούς τους ανθρώπους."
Tags: Call of Duty, Battlefield
Lans Torkia (24/1/2012)
Lans Torkia (24/1/2012)